Pomohli jsme start-upu se informovaněji rozhodovat o rozvoji své streamovací platformy

Strategický rozvoj
Kvalitativní výzkum
Komunikační strategie

Filmana je streamovací platforma zaměřující se na křesťanský obsah.

→ Výchozí výzva:

Filmana chtěla posouvat svoji službu na základě dat a skutečných potřeb svého publika. Demografický průzkum ukazoval velikost potenciální cílové skupiny, ale chybělo detailnější pochopení toho, jak a proč se při výběru obsahu uživatelé a uživatelky reálně rozhodují.

→ Hlavní zjištění:

Dosavadní kvalitativní průzkumy Filmany jsme se rozhodli doplnit o vrstvu kvantitativních dat. Díky hloubkovým rozhovorům jsme například zjistili jakou roli hraje audiovizuální obsah v duchovním rozvoji uživatelů a uživatelek, jak se jim v prostředí webové aplikace orientuje nebo co by služba musela umět nabídnout, aby zvážili předplatné.

→ Řešení a dopad:

  1. Nové porozumění cílové skupině jsme ověřili prototypem komunikační kampaně. Zaznamenali jsme nové reakce publika i posun v jeho demografickém složení.
  2. Vytvořili jsme uživatelské persony, které nastiňují příležitosti pro rozvoj služby a lepší zacílení komunikace.
  3. Předali jsme Filmaně nástroje a know-how pro průběžný sběr zpětné vazby, aby sama dokázala v čase vyhodnocovat svá rozhodnutí a reagovat na měnící se potřeby své uživatelské základny.
Uživatelské personyTestovací kampaňAnalýza potřeb a strategická doporučení

Používáme soubory cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné pro správné fungování webu, zatímco jiné nám pomáhají vylepšovat a optimalizovat uživatelské prostředí. Více informací