Pomohli jsme start-upu se informovaněji rozhodovat o rozvoji své streamovací platformy
Filmana je streamovací platforma zaměřující se na křesťanský obsah.
→ Výchozí výzva:
Filmana chtěla posouvat svoji službu na základě dat a skutečných potřeb svého publika. Demografický průzkum ukazoval velikost potenciální cílové skupiny, ale chybělo detailnější pochopení toho, jak a proč se při výběru obsahu uživatelé a uživatelky reálně rozhodují.
→ Hlavní zjištění:
Dosavadní kvalitativní průzkumy Filmany jsme se rozhodli doplnit o vrstvu kvantitativních dat. Díky hloubkovým rozhovorům jsme například zjistili jakou roli hraje audiovizuální obsah v duchovním rozvoji uživatelů a uživatelek, jak se jim v prostředí webové aplikace orientuje nebo co by služba musela umět nabídnout, aby zvážili předplatné.
→ Řešení a dopad:
- Nové porozumění cílové skupině jsme ověřili prototypem komunikační kampaně. Zaznamenali jsme nové reakce publika i posun v jeho demografickém složení.
- Vytvořili jsme uživatelské persony, které nastiňují příležitosti pro rozvoj služby a lepší zacílení komunikace.
- Předali jsme Filmaně nástroje a know-how pro průběžný sběr zpětné vazby, aby sama dokázala v čase vyhodnocovat svá rozhodnutí a reagovat na měnící se potřeby své uživatelské základny.