Soukromé zubní ordinaci jsme zefektivnili oslovování klientů implantologie

Marketingová analýza
Design propozice
Brand design
Web design

Stomatologická praxe doktora Ilka se kromě běžné péče specializuje také na zavádění zubních implantátů.

→ Výchozí výzva:

Ordinace se chtěla silněji zaměřit na implantologické zákroky. K navýšení počtu těchto klientů jí ovšem chyběla jasná komunikační strategie. Nevěděla jak lidé podobné služby vyhledávají ani na základě čeho se rozhodují při oslovení specialisty.

→ Hlavní zjištění:

Zubní implantáty představují pro mnoho pacientů významnou investici, a proto jejich pořízení pečlivě zvažují. Výzkum například ukázal, že při rozhodování o pořízení implantátů hraje klíčovou roli dlouhodobost tohoto řešení a s tím spojený pocit jistoty. Díky rozhovorům s pacienty, dotazníkům a analýze stávajících komunikačních kanálů jsme:

  • identifikovali primární cílovou skupinu a její specifika
  • zjistili, co motivuje pacienty k investici do implantátů
  • pochopili jaké obavy a překážky je od této investice naopak odrazují
  • stanovili, které komunikační kanály jsou pro oslovení této skupiny nejúčinnější

→ Řešení a dopad:

Vypracovali jsme marketingovou analýzu, díky které se ordinace může zaměřit na poskytování svých specializovaných služeb:

  1. Vypracovali jsme Value Proposition Canvas, který detailně mapuje motivace a bariéry pacientů. Ordinace teď ví, jaké obavy spojené se zákroky ve své marketingové komunikaci utěšit a které motivační aspekty naopak vyzdvihnout. 
  2. Sestavili jsme přehled nejefektivnějších kanálů pro marketingovou komunikaci. Vhodným zacílením prostředků tak pracoviště posílí své specializované působení a zkvalitní péči o pacienty.
  3. Na strategický rámec jsme později s klientem navázali i tvorbou nového webu.
Marketingová analýza

Používáme soubory cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné pro správné fungování webu, zatímco jiné nám pomáhají vylepšovat a optimalizovat uživatelské prostředí. Více informací